STARTSIDAN

bloggtorka...

Postat den: 2012-06-30 | 13:07:39 publicerat i Vardag
Nikon D7000 + Nikkor 50mm f/1.8

Jag har bloggtorka som ni kanske har märkt, över fyra månader sedan jag tittade in här sist. Börjar bli tröttsamt att i var och vartannat inlägg beklaga mig över hur kast jag bloggar för tillfället. Har verkligen ingen inspiration alls att sitta och blogga, vet inte vad jag ska blogga om, har ingen inspiration till fotografering heller och minns knappt när jag fotograferade senast.


För er som inte vet om de, så har jag äntligen tagit studenten. Är så sjukt skönt att slippa alla läxor osv, dock saknar jag min fina klass. Nu om dagarna jobbar jag för fullt och försöker hinna med lite träning innan de är tid för att lägga sig.  Har även börjat ta tag i mitt körkort, måste läsa den där superroliga teoriboken, det är stört mycket! Där blir även några kelstunder med min lilla vovve! Det är väl ungefär så det dagarna går runt. Jobb, körkortsteori, mysstunder med vovven!


Hur som helst, på grund av bloggtorka kommer jag inte blogga så mycket, men ska försöka få upp lite inlägg då och då. Jag sitter knappt vid datorn längre, då jobb och träning tar upp största delen av mina dagar. Hoppas inspiration kommer tillbaka snart, saknar att fotografera och visa upp mina verk för er. Kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd www.w3.org