STARTSIDAN

Fredag 6/7

Postat den: 2012-07-07 | 01:25:54 publicerat i Vardag

Iphone 4 + Instagram

Är precis hemkommen efter en supertrevlig kväll hos några av våra bekanta. Kvällen bestod bland annat av jordgubbsplockning, god mat, skit snack, kortspel osv. Resten av kvällen kommer spenderas med en av mina systrar. Enligt henne ska vi vara uppe största delen av natten, vilket jag är väldigt tveksam till... Förmodligen kommer jag somna inom någon timme, då jag var uppe sedan sju tiden i morse. Jag känner att ögonen börjar gå i kors redan, så vi får väl se hur länge jag orkar vara uppe.

Nu när jag har lite tid över tänkte jag sätta mig och svara på era kommentarer som har kommit in på senaste tiden. Eftersom jag inte bloggat på ett bra tag, så har jag en hel del bilder att visa för er. Spännande, va? Så imorgon tänkte jag passa på att ladda upp lite inlägg med några bilder som har tagits under senaste tiden. Jag har arbetat med några projekt på senaste tiden, vilket har varit väldigt skoj. Men nu ska jag fortsätta vara social med min syster, innan hon blir galen på mig. Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd www.w3.org