STARTSIDAN

Mina senaste timmar...

Postat den: 2012-07-01 | 18:57:00 publicerat i Vardag
Iphone 4 + Instagram

Mina senaste timmar har bestått av bland annat; väla centrum, jeansjakt, fototräff och massa långa timmar med tåg, men nu är vi äntligen på sista tågen hem. Vi har nämligen åkt tåg i över fem timmar idag, vilket har varit rätt drygt. Dagen har varit väldigt lyckad och vi kunde inte ha mer tur med vädret än vad vi hade på fototräffen, strålande sol!

Väl hemma ska jag hoppa in i duschen och ta en snabbdusch, kasta i mig lite mat sen ska jag lägga mig i min efterlängtade säng och kika på någon film, om jag inte hinner somna innan filmen ens har börjat. Känner att ögonen snart inte orkar vara öppna längre, har knappt sovit tre timmar inatt och gick upp redan vid 5.30 imorse för att hinna med innan tåget gick vid sju-tiden. Men nu ska jag försätta vara social med mina systrar, innan de somnar om igen... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd www.w3.org