STARTSIDAN

fototräff

Postat den: 2012-07-05 | 21:23:15 publicerat i Porträtt

Nikon D7000 + Nikkor 50mm f/1.8

Har försökt få bloggat i några dagar nu, men inget verkar funka. Förhoppningsvis funkar de nu. Har någon annan av er som bloggar via blogg.se, haft problem med att publicera inlägg de senaste dagarna? Jag är faktiskt väldigt sugen att flytta min blogg, för att slippa massa strul. Men då är frågan, vart man ska flytta? Egen domän? Vet ni någon bra sida?

 

I söndags var jag på fototräff tillsammans med mina två systrar och Erica. Det var Emelie som höll i fototräffen, super go människa. Vi satt på kärnan i Helsingborg och fikade och pratade massa foto. Är alltid skoj att träffa nytt folk med samma intresse, jag rekommenderar er varm att gå på fototräffar. Gick runt och bar på min tunga kameraväska under hela dagen, för att jag för en gångs skull skulle ta några fotografier under dagen, men såklart glömde jag bort de helt och hållet och de slutade med att jag endast hade några få fotografier på kameran… Men tur är väl de att det finns några fotografier som jag kan visa för er. Har någon av er varit på en fototräff eller har ni tänkt att gå på en i sommar? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd www.w3.org