STARTSIDAN

Mitt liv just nu

Postat den: 2012-01-30 | 23:13:00 publicerat i Vardag

Iphone 4 + Instagram


Nu var det är bra tag sen jag var inne och skrev något här. Över en månad, herregud! Känner mig väldigt dum och beklagar mig varje gång över att jag varken har tid eller lust och blogga men tyvärr är sanningen så. Har ju som sagt även inte hunnit fotografera vilket betyder att jag inte har några bilder att visa för er, nej nu ska jag sluta sitta och klaga!

 

Då kanske ni undrar vad jag hittar på med om dagarna? Största delen av min vardag är jag i skolan eller är jag och tränar. Just nu håller jag på att ändra min livsstil helt, jag ska börja leva ett sunt liv och gå ner några antal kilo! Träningen tar upp ungefär tre timmar per dag och sen har jag en massa plugg att fixa och sen resten av tiden, vilket är väldigt lite åt familj och vänner. Jag borde även börja ta tag i mitt körkort och mitt fotograferande, men just nu finns inte tiden riktigt, tyvärr!

 

Eftersom jag inte uppdaterar så mycket här och kan inte riktigt lova er att jag kommer hinna blogga varje dag, tänkte jag bara berätta att jag finns på Instagram som “nicolinafoto” så om ni vill ha mer uppdateringar från mig så kan ni lägga till mig där. Jag älskar att fota med iPhonen och använda mig av instagram! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd www.w3.org