STARTSIDAN

Halv åtta hos mamma

Postat den: 2012-02-04 | 22:29:00 publicerat i Vardag


Iphone 4 + Instagram


Har precis ätit en helt underbar trerättersmiddag gjord av mamma, snacka om att jag är mätt! Jag och familjen bestämde för någon vecka sedan för att köra "halv åtta hos mig", ni vet programmet som går på tv4 där en person får laga en trerätters-middag och sedan tävla mot de andra. Så ikväll var det mammas som fick starta! Jag själv ska göra om tre veckor men har redan börjat fundera ut vad jag ska göra, har faktiskt ingen aning vad jag ska bjuda på. Vad har ni gjort för något trevligt? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd www.w3.org