STARTSIDAN

Fina syster

Postat den: 2012-02-04 | 21:18:52 publicerat i Porträtt

Photograph: Nicolina Jarl [ME] | Modell: Filippa
Nikon D7000 + Nikkor 50mm f/1.8

Sådär, då är bilderna uppe från fotograferingen med fina syster och hennes vän Miranda. Just nu sitter jag här och tråkigt nog pluggar, en lördags kväll...  Har bland annat prov i Judendomen i början av veckan och har även ett fotoprojekt som jag måste fixa med så lika bra att fixa det nu när jag väl har tid. När jag har fixat klart med plugget tänkte jag ha en liten myskväll med systrarna, kolla film och äta gott, var ett bra tag sen vi tre gjort något tillsammans. 

Kommentarer
Filippa Jarl

Bilderna blev jätte fina! <3



Datum: 2012-02-04 | Tid: 22:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd www.w3.org