STARTSIDAN

ALL I NEED IS YOU

Postat den: 2012-02-05 | 20:07:00 publicerat i Porträtt

jag älskar dig tusen gånger om


Idag firar jag 43 månader tillsammans med världens underbarste kille. Tiden går verkligen fort, den springer iväg men jag njuter av varenda stund med dig. Jag kan fortfarande tänka tillbaka till första gången vi träffades inne i stan, underbaraste dagen! Du har hjälpt mig igenom väldigt mycket och du har fått mig att må så himla bra många gånger. Jag vill inte ens tänka tanken av ett liv utan dig, du är mitt allt. Tack för dessa underbara månader älskling och jag hoppas på många, många fler fina månader med dig. Du är det bästa som finns och jag kommer aldrig sluta älska dig. Jag älskar dig nu och föralltid! 


Kommentarer
Foto, design & vardag - 17 år och mamma ♥

Grattis till er!



Datum: 2012-02-05 | Tid: 22:16:52
URL: http://justababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd www.w3.org