STARTSIDAN

Onsdag!

Postat den: 2012-11-28 | 22:21:47 publicerat i Allmänt
Iphone 4 + Instagram
 
Idag var det dags för vattengympa igen och jag passade då på att testa min pulsklocka under vattnet! Det gick väl mindre bra med pulsklockan, då den tappade pulsen väldigt lätt. Det kan varit för bandet satt väldigt löst, men jag tror det är för att inte bältet riktigt tar emot signaler under vattnet. Tråkigt att det inte funkade så bra som jag förväntat mig, för det hade varit skoj och sett hur många kalorier man bränt under vattengympan och när man simmar. Tänkte ge det ett försök när jag simmar, kanske går bättre då! Idag köpte jag även ett 10 klipps kort, tänkte de kunde vara bra då man tjänar en hel del på det. 

Kommentarer
Din pojkvän <3

Du är så duktig älskling! <3



Datum: 2012-11-29 | Tid: 00:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd www.w3.org