STARTSIDAN

Återfunnit motivationen!

Postat den: 2012-11-01 | 22:27:29 publicerat i Kost & Träning
Bilderna är lånade från arthlete
 
Äntligen har jag återfunnitmin motivation till både konst & träning! De senaste dagarna har jag tillåtit mig själv att ta det lugnt och inte "tvingat" mig iväg på någon träning. Istället har jag suttit och kikat rundor på olika träningsbloggar, bilder, tittat på folks framgångar inom viktnedgång osv. Jag sa åt mig själv att den första november börjar allvaret igen, det vill säga idag! Kosten har fungerat perfekt idag och likaså träningen. Gjorde mitt insanity pass och hade även planerat en extra powerwalk ikväll, men det blev inte av pågrund av att det öste ner och det är kolsvart ute.  
 
Imorgon tänkte jag starta dagen med en lång promenad genom skogen innan frukosten. Det är så himla mysigt att gå ut i kylan och gå sin runda och sedan sätta sig framför brasan när man kommer hem och äta sin frukost, som man är välförtjänt av. Resten av dagen består av fotografering av syster i höstlöven (om vi hittar några) och sen ska kusinerna sova över här, super mysigt! Vi hörs mer imorgon, förhoppningsvis redan efter min morgonpromenad! Men tills dess får ni alla ha det så bra och förresten TACK för alla fina kommentarer på mitt senaste inlägg, ert stöd är helt underbart!       

Kommentarer
Elsa

du inspirerar mig nu :)



Datum: 2012-11-02 | Tid: 01:52:17
URL: http://artbyelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd www.w3.org