STARTSIDAN

Träningsinspiration

Postat den: 2012-02-12 | 19:41:00 publicerat i Allmänt

Att köpa nya träningskläder tycker jag är en stor inspiration till att träna hårdare och bättre, jag ÄLSKAR det! Motivationen sitter ju självklart inte i kläderna, men det är alltid roligt med nya snygga träningskläder. Nu när jag har en vår och sommar av hårdträning framför mig skulle jag inte tacka nej till nya träningskläder. Jag får snart unna mig några nya kläder, då mina nyvarande börjar bli för stora men det är ju positivt? Men till dess får jag sitta och drömma efter kläderna och hitta de perfekta till mig. 

Kommentarer
Filippa Jarl

Mkt positivt :D<333



Datum: 2012-03-14 | Tid: 19:37:45
Foto, design & mamma till Alexander ♥

Så mycket fint! Måste själv ta och unna mig lite sådant så jag kan komma igång :)



Datum: 2012-06-18 | Tid: 22:50:24
URL: http://acires.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd www.w3.org