STARTSIDAN

Just nu

Postat den: 2012-02-04 | 20:17:43 publicerat i Vardag
Iphone 4 + instagram

Just nu är jag ute och fotograferar tjejerna ovanför, min ena syster och hennes kompis. Tänkte passa på att mobilblogga lite snabbt nu när de håller på att få upp värmen, är grymt kallt ute. De var trötta på deras profilbilder på facebook och vill fotografera nya. Perfekt tänkte jag, då kan jag ju fotografera lite och kanske få tillbaka mitt fotograferande. När jag ändå ska ut, så tänkte jag passa på att fixa bilderna till february photo a day, visserligen kommer jag använda min Iphone till just de bilderna. Jag måste bara komma på vad jag ska fotografera, jag vet ju temat men tänkte om man kunde göra något roligt av det istället för att bara fotografera en hand rakt framifrån till exempel. Nej, nu börjar de få upp värmen så vi ska fortsätta fotografera nu! Förmodligen kommer de upp några bilder på de senare ikväll och även bilderna till february photo a day! 


Kommentarer
Filippa Jarl

fin bild! <333



Datum: 2012-02-04 | Tid: 22:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd www.w3.org