STARTSIDAN

Hemkommen

Postat den: 2012-02-07 | 10:21:00 publicerat i Övriga motiv
Nikon D7000 + Nikkor 50mm f/1.8

Precis hemkommen från skolan. Helt utmattad på grund av sömnbrist och håller på att frysa ihjäl. Gick hem från stationen och det var knappt inte skottat, vilket betyder att jag hade snö en bra bit upp på benen. Ska sätta mig under värmefilten med datorn och en kopp varmchoklad nu. Var bara snabbt inne på skolan idag och skrev prov, vilket inte gick så jättebra på grund av för lite sömn. Jag håller på att bli galen, jag behöver sova! Förmodligen kommer jag somna här i soffan eftersom jag inte har något att göra typ. Atlas har redan somnat här bredvid, så jag kanske ska ta mig en powernap jag också? 

 


Kommentarer
Laura Michaela

Oh va mysigt området såg ut :)



Datum: 2012-02-16 | Tid: 11:07:09
URL: http://agapi.webblogg.se/
Filippa Jarl

Så mysigt det ser ut! <3



Datum: 2012-03-14 | Tid: 19:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd www.w3.org