STARTSIDAN

filmmys

Postat den: 2012-02-05 | 23:35:24 publicerat i Vardag
Iphone 4 + Instagram

Just nu ligger jag nerbäddad i min nytvättade säng och ska strax sätta igång en film. Förhoppningsvis somnar jag i tid idag, har komma in i en period där jag knappt sover om nätterna. De flesta nätterna somnar jag inte innan halv 4, det gör väl inte så mycket på helgerna men är lite drygt på vardagarna då man ska upp vid 6 tiden. Imorgon ringer klockan sex för jag hade tänkt hinna gå en promenad innan jag beger mig mot skolan. Imorgon har jag bara halv dag i skolan dvs att jag bara är i skolan 3 timmar, skönt! Resten av dagen kommer förmodligen bestå av en runda på stan och träning på kvällen. Men nu håller min mobil på att dö, så lika bra att jag slutar att skriva nu så jag inte glömmer sätta mobilen på laddning. Sooov gott!


Kommentarer
Madde

underbar bild:)



Datum: 2012-02-06 | Tid: 08:39:03
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd www.w3.org