STARTSIDAN

february photo a day!

Postat den: 2012-02-03 | 23:58:46 publicerat i Vardag
Bild lånad av Fatmumslim

Satt och kikade runder lite på Instagram nyss och såg att en hel del av mina vänner hade lagt ut denna bild, blev ju såklart nyfiken. Jag själv blev väldigt sugen på att köra detta med men tänkte även köra att jag lägger upp dagens bild här på bloggen, så jag jag ju något att visa er varje dag! Vad tycker ni om det? Kanske någon av mina bloggläsare som även ska göra february photo a day ? Är tyvärr lite sent ute då det började i onsdags men tänkte att jag faktiskt kunde lägga ihop de jag missat i ett och samma inlägg. Jag tänkte börja på lördag och jag hoppas att några läsare även kommer göra detta! 

Kommentarer
Foto, design & vardag - 17 år och mamma ♥

Låter lite kul det där, så kanske man kommer igång lite med fotograferandet igen! :)



Datum: 2012-02-04 | Tid: 01:15:56
URL: http://justababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd www.w3.org