STARTSIDAN

[febphotoaday - day 6 - Dinner]

Postat den: 2012-02-06 | 22:04:00 publicerat i Övriga motiv
Iphone 4 + Instagram

Orkade inte laga någon mat idag, plus att jag inte var ett dugg hungrig. Blev att jag tog en bulle nyss, så jag slipper ligga hungrig sen när det är försent och behöver ställa sig och laga mat. Tyvärr blev det ju en väldigt tråkig bild. Jag hade faktiskt tänkt lägga mig snart, fast antagligen lär jag väl inte somna på ett bra tag. Har som sagt väldigt svårt att somna om kvällarna, har ingen aning om varför. Om jag har otur somnar jag inte förän vid halv 4 tiden, som alla andra nätter. Vi får väl allt se, godnatt!


Kommentarer
Filippa Jarl

Gött! <3



Datum: 2012-03-14 | Tid: 19:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd www.w3.org