STARTSIDAN

Flygresa

Postat den: 2011-10-10 | 17:56:00 publicerat i Övriga motiv
Photograph: Nicolina Jarl [ME]
Nikon D7000 + Nikkor 50mm f/1.8

ÄNTLIGEN är jag hemma efter en väldigt lång dag... Som tur var behövde jag inte vänta själv på flygplatsen idag, blev att pojkvännen stannade med mig, vilket uppskattades väldigt mycket. När jag väl landade på Malmö flygplats väntade hela familjen där och överraskade med att vi skulle till Nova Lund och shoppa, dock var inte detta lika uppskattad då jag var riktigt trött (hade inte sovit på hela natten). Men det var skoj ändå, efter några timmar där inne begav vis oss hem och väl hemma somna jag direkt, dock bara i drygt 30 min...  Sedan vid sju tiden åker jag bort till min fina vän Ida och blev där till lite efter tolv. Nu är det egentligen meningen att jag skulle ha somna, men det vill inte min kropp. Återstår bara och se när jag kommer somna inatt...

Förresten, fotograferade lite under flygresan. Hade hoppats på att där hade funnit massa moln, men tråkigt nog fanns där inte ett end och man såg klart ner på "marken" hela tiden.. Plus att mitt fönster var grymt skitigt. Men jag hittade lite andra saker på flyget att fotografera, bättre än inget alls. Han framför undrade nog vad det var som lätt hela tiden, haha! Flygresan gick rätt snabbt och det bästa med resan var att jag hade tre sätten för mig själv, snacka om att man kunde sitta skönt, bland annat lägga upp benen i stolarna bredvid! ;)

EDIT: Har sovit sjukt dåligt inatt, vaknat till och från hela tiden. Har väl fått sova ungefär fyra timmar inatt.

EDIT 2: Detta inlägg skulle komma upp igår natt, men konstigt nog kom det aldrig upp och går inte att ställa in det på det nu iheller.. Så ni får nöja er med detta!

Kommentarer
mysan

Jag frågar hur du mår för jag bryr mig! svara ärlig för jag lyssnar gärna! <3



Datum: 2011-10-12 | Tid: 19:36:43
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd www.w3.org