STARTSIDAN

Örums Nygård

Postat den: 2011-12-18 | 22:15:00 publicerat i foretag
Photograph: Nicolina Jarl [ME] | Örums Nygår Gårdshotell
Nikon D7000 + Nikkor 50mm f/1.8 + Nikkor 10.5mm/2,8

Har ni haft en bra dag? Det har jag! En väldigt effektiv sådan. Var först på Örums Nygård och fotograferade bland annat deras julbord och spa avdelning. Det är verkligen superfint och mysigt där, gillade speciellt spaavdelningen, det är så himla fint och mysigt där! När jag var klar där åkte jag hem och satte mig och redigerade bilderna och fixade med lite skolarbete! Resten av kvällen består tyvärr av mer jobb och skolarbete.


Förresten, jag har en liten fråga till er; Vad vill ni se mer av i bloggen? Vill ni se mer bilder på bloggen? På vad isåfall? Vill ni se fler vardagsbilder och höra vad som händer i min vardag? Ska jag börja ha tävlingar? Skulle vara bra för mig att veta vad ni tycker är roligt att läsa om och även vad ni gillar för olika fotografier. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd www.w3.org