STARTSIDAN

Julmys

Postat den: 2011-12-21 | 06:18:00 publicerat i Övriga motiv
Photograph: Nicolina Jarl [ME]
Nikon D7000 + Nikkor 50mm f/1.8


Idag får jag äntligen mitt jullov. Men först ska jag in till skolan för att ha julmys med klassen. Förmodar att vi ska ha lite lekar och käka glass. Efter skolan blir det att åka till veterinären med Atlas, efter det ska jag fika med mina fina systrar. Så dagen kommer bli super trevlig! Här i Ystad sprids julstämningen på stan med massa fina utsmyckningar och massor av folk på stan som i sista stund handlar sina julklappar, kul och se hur folk julstressar osv haha!  Jag älskar att ha jullov, bara kunna njuta av varje dag och kunna göra vad man vill om dagarna. Nu är det bara en massa snö som saknas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd www.w3.org