STARTSIDAN

Fullt upp

Postat den: 2011-12-15 | 22:44:19 publicerat i Vardag

Iphone 4 + Instagram

Har inte bloggat på drygt två veckor nu. Har haft fullt upp och knappt hunnit tänka på bloggen. Ibland blir det så! Men nu när jag har det lite lungare, tänkte jag ta tag i bloggen igen. Eller vad tycker ni? Förresten, är en hel del som undrar hur det är med min lilla hund, allt är bra med han & han är väldigt busig av sig. Jag hade tänkt fotografera han i helgen, så ni kan få se hur "stor" han blivit.

Idag har jag varit i skolan hela dagen, har haft det väldigt lugnt i skolan idag. Började med att det var julshow på skolan och jag hade fått äran att fotodokumentera den, väldigt skoj & utmanande. Var rätt mörkt i gympasalen, men någon bild blev de nog. Efter lunchen var det meningen att det skulle komma några elever från Norreportskolan, som vi skulle fotografera, men dem hann inte komma förbi. Så jag och några klasskamrater gick in i studion och lekte med olika studiouppsättningar och även smink. Fick några fina bilder på Sandra, som jag tänkte visa lite senare ikväll!


Kommentarer
Michelle

Vilken fin och härlig blogg! :)



Datum: 2011-12-18 | Tid: 09:38:22
URL: http://mmichas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd www.w3.org