STARTSIDAN

Charmtrollet Tellus

Postat den: 2011-12-20 | 18:15:00 publicerat i Barn
Photograph: Nicolina Jarl [ME] | Modell: Tellus
Nikon D7000 + Nikkor 50mm f/1.8

Denna söta pojke fotade jag för drygt två månader sen. Har helt glömt bort att visa upp fler bilder från fotograferingen med Olivia och Tellus. Att ge fotografen sådanna charmiga skratt som Tellus gjorde är väldigt sällsynt, så när dem väl kom fick man vara beredd. Visst är han helt bedårande? Nu ska jag snart käka middag, och sedan ska jag ta en liten promenad innan jag går och lägger mig. Är så roligt att blogga igen, när man har folk som läser och kommenterar ens blogg, TUSEN TACK! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd www.w3.org