STARTSIDAN

Veckans blogg

Postat den: 2011-12-20 | 15:23:00 publicerat i Vardag


Bild lånad i från blogg.se


Så himla glad, den här veckan är jag veckans blogg på blogg.se's fotosida! Blev så himla glad när redaktören på blogg.se mailade mig igår! Trodde aldrig att något sådant här skulle hända min lilla blogg men nu ligger intervjun uppe på förstasidan. Såg även att jag ligger på första sidan med en bild på Atlas, jätteskoj! Så jag tänkte passa på att välkomna alla nya läsare, hoppas ni tycker om det ni läst och sett hittills och att ni kommer kika in igen! Ni får gärna lägga till mig på bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd www.w3.org