STARTSIDAN

På tåget mot Malmö

Postat den: 2011-12-16 | 09:43:00 publicerat i Vardag
Iphone 4 + Instagram

Godmorgon, jag är kanske Sveriges tröttaste tjej! Blev att jag satt uppe lite för länge igår, att jag aldrig lär mig! Satt och fixade med bilder och även försökte hitta några nya app. Jag var så insatt i mina saker att jag inte märkte, varken att jag var trött eller att klockan blev nästan 03 på natten! När klockan ringde vid 07 så trodde jag att det var ett skämt. Eller en mardröm. Men det var sant. Har ni någon gång vaknat av väckarklockan och trott att ni bara sovit i typ 10 minuter fast ni egentligen har sovit i flera timmar? Precis så kändes det för mig!

För er som undrar, så sitter jag på tåget mot Malmö för att inhandla de sista julklapparna! Har dock ingen aning vad jag ska handla, men förmodligen hittar jag något bra till mina nära och kära. Men nu hade jag tänkt vara social med mitt shoppingsällskap och även börja kolla upp vad vad där finns för olika affärer på dem olika shoppingställena. Ni får ha en toppen fredag, så hörs vi när jag kommer hem ikväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd www.w3.org