STARTSIDAN

Min lilla sötnos

Postat den: 2011-12-19 | 20:18:00 publicerat i Vardag
Iphone 4 + Instagram

Lovade er bilder på mina sötnos förre veckan, det var lättare sagt än gjort. Har gjort några antal försök, men har inte lyckats. När han väl är vaken och leksugen, springer han runt hela tiden och busar. Lyckas ju fotografera han när han sover, men hur roligt är det att bara ha bilder på han när han sover? Får fundera ut något bra sätt så jag kan få några fina foton på honom, ni kanske har några tips?

Kan ni fatta att det bara är FEM dagar kvar till julafton? Jag kan inte det... Tiden har gått så himla snabbt sedan i somras, riktigt snabbt. Dagen i dag har inte bidragit med mycket. Var hemma ifrån skolan idag, så har blivit en lugn dag. Mestadels av dagen har bestått av film, myspys med Atlas och även en långpromenad. Känner mig faktiskt väldigt rastlös, man kanske ska ta sig en promenad igen eller spela wii med systrarna? Eller ska man vara duktig och sätta sig och jobba på projektarbetet? Finns ju en hel del att fixa där...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd www.w3.org