STARTSIDAN

Måndag!

Postat den: 2013-02-11 | 21:07:00 publicerat i Kost & Träning
Iphone 4 + Nikon d7000
 
Nyligen hemkommen efter dagens träning, 50 min jympa bas & 60 min dans fusion! Jag har varit väldigt skeptisk till dansen, men har faktiskt börjat gilla den och ser fram emot den varje måndag. Har någon av er som tränar på friskis testat på passet? Nu ska jag sätta mig ner och äta, är vrålhungrig. Har konstigt nog inte fått i mig så mycket mer än lite frukost och lunch idag. Jag måste verkligen bli bättre på att äta oftare och mer per måltid. Imorgon ska jag fixa ihop lite matlådor, måste bara komma på vad jag ska laga... 


Kommentarer
Alexandra Eriksson / fotoblogg Eriksson

Var har du köpt klockan? :)

Svar: Jag köpte min klocka på Intersport, men har sett att de andra sportaffärerna säljer den nu med! :)
Nicolina Jarl



Datum: 2013-02-12 | Tid: 17:16:00
URL: http://aalexandraeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd www.w3.org