STARTSIDAN

De senaste dagarna!

Postat den: 2012-11-15 | 22:28:00 publicerat i Kost & Träning
Iphone 4 + Instagram

 

Förlåt för att det har varit så tomt här inne på senaste tiden. Det har inte hänt så mycket sen ni hörde av mig senast, inte mer än vanligt iallafall. I måndags var jag med Linda och testade på spinning för första gången, det var skoj och svettigt. Jag kommer garanterat testa på det fler gånger. Igår var jag och Ida på vattengympa vilket är så himla skönt och det var väldigt skoj. Jag har funderat på att skaffa kort på badhuset, så man både kan simma & vara med på vattengympan. 

 

Idag har jag inte gjort så mycket, i och med att jag lyckats skada knäet... Förmodligen är det på bättringsvägen, men gör fortfarande väldigt ont. Till lunch idag blev det kassler, ris och sallad. Jag och Cornelia var även ute på en pw nu ikväll, trots att min pulsklocka tycker jag ska ha en vilodag. Men vila kan man göra i graven! Nu ska jag krypa ner i sängen och se på senaste avsnittet av, aldrig mer fet. Följer någon av er programmet och isåfall vad tycker ni? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd www.w3.org