STARTSIDAN

Kalas

Postat den: 2012-07-01 | 00:42:26 publicerat i Vardag
Nikon D7000 + Nikkor 50mm f/1.8

Har nu äntligen landat i sängen efter en otroligt trevlig kväll med min släkt. God mat, trevligt sällskap och massa skratt bjöds det bland annat på. Tänkte kasta in ett snabbt inlägg, får passa på nu när jag väl har tid. Dock vet jag inte riktigt vad man ska skriva om, vad vill ni läsa/se? Ni får gärna komma med förslag vad ni vill se, alltid lättare att komma på saker då!

 

Imorgon åker jag iväg till Helsingborg tillsammans med systrarna och även Erica och hennes son för att gå på fototräff som hålls av Emelie. Ska bli väldigt skoj att träffa massa andra fototokiga människor, kanske någon av mina läsare ska dit? Innan vi drar dit, stannar vi till på Väla och shoppar lite! Innan vi åker hem, blir de nog ett stopp i Malmö för lite bio, myspys!

 

Jag ska försöka kika in här imorgon och uppdatera lite, förmodligen hinner jag med några snabba mobilinlägg. Det är så himla smidigt att man kan uppdatera via mobilen, då den alltid är med en och oftast har man några minuter över för att skriva lite. Nu ska jag krypa ner under täcket och försöka få någon sömn, klockan ringer 05:30! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd www.w3.org