STARTSIDAN

T i s d a g

Postat den: 2011-01-26 | 00:16:51 publicerat i Vardag

Vilken dag jag har haft alltså.. Började med att klockan ringde vid 6-tiden, vilket betydde att jag hade hunnit sova runt 3h. Stressade som fan för att hinna med allt, men insåg efter ett tag att jag hade massa tid på mig, då jag skulle bli skjutsad till skolan. Hann i tid till skolan och allt, men när jag kommer ditt är läraren sjuk, vilket betydde att jag skulle kunna stanna hemma och åka in senare. Ta det lugnt, så jag någon gång kan bli frisk. Efter lunch hade vi Svenska B, läraren visade massa Powerpoints vilket ledde till att jag somnade. Som tur var märkte hon inget och jag vaknade perfekt när hon var klar.

Efter skolan har jag mest tagit det lugnt. Tog bussen hem vid 15:40 och sen dess har jag för det mesta bara slappat. Vilat en stund, hjälpt syrran med en bloggdesign till hennes nya blogg, pluggat lite och kollat på handbollen. Tråkigt nog förlorade Sverige, får hoppas på vinst nästa match. Efter handbollen fixade jag och min ena syster till lite milkshake/smoothies.

Nu ska jag försöka lägga mig. Måste hinna sova lite längre inatt, men frågan är om jag verkligen kan sova. Känner mig inte alls trött. Brukar alltid vara så när jag är sjuk, aldrig trött? Bjuder på en liten snabb bild, kvalitén suger eftersom jag tog bilden med min iPhone. Men nu måste jag lägga mig. Ni får ha det så bra och sov gott, så hörs vi förmodligen imorgon (idag).

 


Kommentarer
Du vet vem ;)

Stackars dig, får hoppas du blir frisk så snart som möjligt. Puss



Datum: 2011-01-26 | Tid: 03:45:51
Filippa din syrra :P XD

m ja det var gott :D <3333



Datum: 2011-01-26 | Tid: 17:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd www.w3.org